Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.01.2010 19:26 - Отново жертва на цензурата
Автор: nesstor Категория: Политика   
Прочетен: 938 Коментари: 2 Гласове:
1



И преди и сега най-големият ми враг си остава цензурата !Достатъчно е човек да нарече нещата от живота с истинските им имена и хоп цензурата ти запушва устата. Преди беше ясно защо, но днес, когато уж било имало свобода на словото е напълно необяснимо.
Преди знаехме кои са цензорите, днес това са безброй редактори,с извинение както и т.нар. модератори в интернетпространството. Анонимни, световно неизвестни те стоят нейде зад кулисите на медийното пространство и вършат злото си дело без обяснения и аргументация. Мъже ли са жени ли са или хермафродити е неизвестно. Те нямат лица, биографиите им са абсолютно неизвестни, какво получават за мръсната си работа също не се знае, както и кой им плаща за цензурските им подвизи.
Вече писах, че за пръв път /даже в интеренета/ станах жертва на тези анонимни злосторници в сайта "Афера.бг" на Веселина Томова, която напоследък редовно я виждаме по СКАТ. Нещата се пооправиха. Почнаха да ми публикуват коментариите. Но не съвсем. Има там едно условие, трябва да отговориш, примерно, колко прави 3+5, 5+5 и т. н. Оказва се обаче, че модераторът не може да смята. Понеже неведнъж се е случвало с лекота да събереш 3и5/задачка за дебили/, примерно, и да изпишеш, че е 8, но получаваш отговор, че си сбъркал и да опиташ пак. Бря!
Последният случай на цензура ми се случи във форума на в."СЕГА". Най-културно си се регистрирах с никнейма Куцар публикувах няколко коментара. На Йордановден се опитах да публикувам поредния си такъв. В него искренно недоумявах защо се вдига такъв медиен шум и пушилка във връзка с убийството на един доказан мошенник и измамник, какъвто е Боби Цанков.Вместо простичко да бъде написано нейде из вътрешните страници, да речем в "Криминални хроники" нещо от рода на:"Ликвидиран бе с няколко изстрела известния мошеник и измамник Боби Цанков. Намерил е това, което е търсил. Измамените от него хиляди хора ликуват. Дано отстрела на измамниците и мошенниците продължи, но да засяга не само цаците, ами и едрите риби. Ще го доживеем ли?"В отговор на монитора ми с червени букви се изписва текста:"Забранен е достъпът ви до този форум" и отдолу и-мейл адреса на модератора, някой си Сибил. Пращам му и-мейл с въпрос да ми обясни поради какви причини ми е забранен достъпа. В отговор ни вопъл ни стон...Та такиви ми ти работи.


Тагове:   Отново,   жертва,


Гласувай:
1



1. анонимен - цената няма значение.
16.01.2010 21:53
Присъединявам се към мнението на автора по отношение на Афера БГ.На мен ми се случи абсолютно същото-1:1,а след,като упрекнах Томова в нарушение на Конституцията,изобщо не мога да публикувам нищо.Пълен БАН или там каквото е.Томова е фалшименто от всякъде и просто гледа да стигне,колкото се може нагоре,цената няма значение.
цитирай
2. eltimir - Цензурата
23.01.2010 15:30
Майтапът е още по-голям:
http://eltimir.blog.bg/politika/2010/01/22/strahyt-ot-knigata-posledniiat.477879

Някои изглежда здраво ги тресе параноята. Ето ви фактите:
http://erigkan.ucoz.ru/
На 22 януари 2010 година, тоест днес се регистрирах във форума на в-к „Свръхестественото” и пуснах няколко откъса от книгата. Първо получих забележка да не злоупотребявам с цитатите. Отговорих, че книгата е писана от мен, тоест, че цитирам себе си. Имаше още няколко забележки, на които не отговорих. Но когато след няколко часа реших да вляза отново във форума, установих, че съм получил поредната БАНичка. Нямаше ругатни, нямаше обиди, нямаше нападки срещу никого в този форум. Нямаше дори възражения към техните публикации. Имаше само откъси от мои текстове, писани преди доста време. Обаче тези „търсачи на истината” нещо не ме харесаха, май. Ако трябва да съм напълно откровен, главната ми цел беше сътрудничество с този вестник. Те явно не желаят. Или им е наредено да не си сътрудничат с мен, едно от двете. Иначе не мога да си обясня следващите редове:
„Дата и час: 22 Яну 2010, 21:32
Информация
Вие сте перманентно изгонен от този форум. Моля свържете се с администратора за повече информация.
Бан по IP адрес.”
Даже не мога да вляза и да прочета дали мненията ми си стоят или са изтрити. Някой от нещо се страхува. Явно някой много се страхува от подобни текстове. Което за мен означава, че съм на прав път. От глупостите и безсмислиците никой не се страхува, страхуват се от истината. Кой и от коя Истина се бои? Търсете отговора в самата книга.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nesstor
Категория: Политика
Прочетен: 245938
Постинги: 124
Коментари: 279
Гласове: 345
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930